We zijn heel blij om samen te werken vanuit het project Companion Animal For Life vanuit Fondazione Capellino en Almo Nature. Het project promoot de adoptie van zwerfkatten en -kittens, ondersteunt het kunnen voeren van zwerfkattenkolonies met Almo Nature voeding en bevordert het adopteren van zwerfkittens door het zwerfkitten een maand lang gratis voer te geven.

FONDAZIONE CAPELLINO
Fondazione Capellino is een onafhankelijke non-profit organisatie die zich richt op het beschermen van honden, katten en biodiversiteit. De projecten van de foundation worden volledig gefinancierd door de winst die wordt gemaakt op de verkoop van Almo Nature dierenvoeding.

ALMO NATURE

Almo Nature is een project van Fondazione Capellino en wordt ingezet om de andere vier projecten van de foundation te financieren. Almo Nature maakt hoogwaardige dierenvoeding met 100% natuurlijke ingrediƫnten van de hoogste kwaliteit om te kunnen voldoen aan de natuurlijke voedingsbehoeften van honden en katten. Het wordt als project beschouwd omdat het zorgt voor de inkomsten en deze teruggeeft aan de natuur en dieren.

PROJECT COMPANION ANIMAL FOR LIFE
Het project promoot de verantwoordelijkheid van mens tegenover dier en wil ervoor zorgen dat iedere hond of kat een menselijke vriend voor het leven krijgt. Om hiervoor te zorgen ondersteunt het project de activiteiten en initiatieven van partners in heel Europa.