Help zwerfkittens en zwerfkatten in Nederland. Doe een gift!

Met een bescheiden donatie maakt u een enorm verschil voor de zwerfkittens en zwerfkatten die onze hulp zo hard nodig hebben. Met uw gift schaffen we onmisbare zaken als medische artikelen voor de operaties, hulpmaterialen en benodigdheden voor de verzorging aan. Help mee en doe een gift op NL22 TRIO 0379 227 738 t.n.v. Stichting Zwerfkatten Nederland. Of maak gebruik van de onderstaande QR code en scan deze met uw mobiele telefoon.

U kunt eenmalig geven of iedere maand. De keuze is aan u!

Stichting Zwerfkatten Nederland is CBF erkend goed doel en heeft de ANBI-status met ANBI (RSIN)nummer 858 671 025. Uw giften worden goed besteed aan de hulp van zwerfkittens en zwerfkatten!

Iedere maand met een bedrag helpen kan ook!

Een eenmalige gift is heel fijn, maar kosten komen helaas iedere maand weer terug. Structurele donateurs (dierenvrienden die iedere maand een bedrag geven) zijn daarom heel erg welkom. Hoe dat in zijn werk gaat:

1. Ga  naar uw (online) bankieren en vul een periodieke overmaking in. Onze gegevens zijn:

            Stichting Zwerfkatten Nederland
            Zuidzijdsedijk 90, 3264 LJ  Nieuw-Beijerland
          IBAN: NL22 TRIO 037 922 7738
2. Vul het bedrag in waarmee u de zwerfkatten wilt steunen en geef hierbij de periode aan.
Een periodieke overmaking kunt u op elk gewenst moment wijzigen of stoppen.

Laat de Belastingdienst helpen door het meebetalen aan uw financiële hulp!
Dit heet Periodiek Schenken en levert u belastingvoordeel op. Een periodieke schenking is 100% aftrekbaar van de belasting mits de periodieke schenking is vastgelegd in een overeenkomst en er geen wederdienst (ruil) tegenover staat. Het werkt eenvoudig. Kijkt u voor meer informatie op de website van de Belastingdienst:
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/aftrek-en-kortingen/content/gift-aftrekken of download met de button hieronder direct het benodigde formulier van de belastingdienst.

Namens de zwerfkittens en zwerfkatten: heel erg bedankt voor uw steun!

Een donatie in de vorm van benodigde spullen (vervoersboxen Atlas 20 van Ferplast, ligkleedjes, manden etc.) is uiteraard ook van harte welkom. Mail daartoe naar: melding@stichtingzwerfkattennederland.nl.