Stichting Abri voor Dieren en Stichting DierenLot
We zijn Stichting Abri voor Dieren en Stichting DierenLot enorm dankbaar voor hun steun! Stichting DierenLot heeft aan ons een prachtige en nieuwe vervoerswagen gegeven om al onze te vangen en gevangen katten in te kunnen vervoeren. Het is een verlengde transportwagen, zodat ook onze vangkooien en vervoersmanden erin passen. Want als we een grotere vangactie hebben, willen jullie echt niet weten hoeveel materiaal erin meegenomen moet worden!

Awardshow Hof van Eden
Een van onze gastgezinnen Nicole Vrielink, heeft de kittenopvang de Hof van Eden, waar ze zwerfkittens van SZN opvangt. De gemeente houdt jaarlijks een awardshow om vrijwilligers die geweldig werk verzetten, in het zonnetje te zetten. Een geweldig initiatief wat alle vrijwilligers gegund is! Dus met Nicole: fantastisch wat alle vrijwilligers belangenloos voor de zwerfkatten doen!!! Of het nu vangen is of opvangen: het is allemaal onmisbaar om de zwerfkatten te kunnen helpen. DANK daarvoor!

Cursus geven en volgen
Ook deze maand mag SZN een cursus verzorgen over het TNRC-proces. Naast het geven van cursussen, volgen veel vrijwiligers (inclusief de bestuursleden) cursussen bij de DierenLot Academie over tal van interessante onderwerpen. Deelname voor de vrijwilligers is gratis en wordt volledig gefaciliteerd door Stichting DierenLot.