Prijsvraag naam mobiele operatiekamer
Voor 4 april, wereldzwerfdierendag, is een prijsvraag uitgegaan om een naam te bedenken voor de mobiele operatiewagen. Die prijsvraag - met als prijs een mooi kattenpakket - heeft behoorlijk wat reacties gehad. En de naam is geworden: KATOPIA!

Behalve een leuke naam, betekent KatOpIA 'Katten Opereren In Auto'.

Acties met Katopia
In april zijn is een grote TNRC-actie uitgevoerd met Katopia op een vakantiepark in Heeswijk-Dinther. Dit betrof een groot vakantiepark met een forse populatie zwerfkatten. Vorig jaar hebben we als Stichting Zwerfkatten Nederland hier al zo'n 60 katten behandeld - daar kwamen er nu ruim 50 bij. Eigenaren is aangeboden om voor een gereduceerd bedrag hun kat ook te laten neutraliseren. We zijn de beheerder dankbaar voor alle hulp en prachtige faciliteiten voor deze actie. Het bestuur bedanken we voor hun bijdrage om deze actie mede mogelijk te maken. Alle vrijwilligers bedankt voor hun hulp! Het is enorm fijn om te merken dat er zoveel nieuwe vrijwilligers zijn die graag ingewerkt willen worden met het werken met Katopia!

Stichting Bouwstenen voor Dierenwelzijn

We zijn bijzonder dankbaar voor de bijdrage voor TNRC-projechten van de Stichting Bouwstenen voor Dierenwelzijn. Hiermee kunnen heel wat zwerfkatten ondersteund worden!